Sunday, August 23, 2009

::Kenangan Terindah dalam Hidupku::















Program road Tour MPP dan JPK 05 bertujuan mengetahui secara dekat masalah para pelajar amnya. Ini bukan sahaja dapat mengenal pasti masalah mereka bahkan dapat beramah Mesra dengan Para Pelajar serta mengenali pemimpin mereka lebih dekat. Ketika ini saya berada di UiTM Kedah pada tahun 2005. *cuba cari gambar saya :-)
















Saya perform utk Dinner Fakulti bersama-sama sahabatku. Program dikenali Back to 70's diserikan dengan kehadiran Prof Dato Dr Raja Abdullah Raja Yaakob. Saya ketika ini menjadi Pengerusi Fakulti dan merasai pelbagai pengalaman especially leadership Skills.















Program ini berlangsung di UiTM Pahang. Saya ketika ini menjadi JPK Puncak Perdana. Program yg dikenali "Leadership Excellence Towards" menghimpunkan semua pemimpin UiTM Shah Alam. Terasa seperti Maskot Digi..














Dinner Anugerah Perdana FPM berlangsung dgn jayanya di Golf & Country Club di Putrajaya. Diserikan lagi kehadiran Dekan ketika itu Prof Madya Dr Laili dan para pensyarah. Majlis ini mengiktiraf pelajar yang menunjukkan kecemerlangan Akademik sepanjang berada di Fakulti.















Program Rakan Muda Wawasan Desa IPT dianjurkan bersama UiTM, Kementerian Belia dan Sukan serta Kementerian Pengajian Tinggi ini berlangsung serentak satu negara. saya ditempatkan di Tanjung Dawai dan diserahkan pada keluarga angkat masing-masing. *Sweet memory sebab saya kenal seseorang di dalam program ini















Debat Piala Pengarah Kampus berlangsung di UiTM Kedah. saya ketika ini menjadi Perdana Menteri dengan Usul yang sangat menarik. Pembangkang dari Fakulti Akaun kalah dengan Margin 15. Terima kasih kepada Farah Hanani dan Syazwani memberi sokongan padu sampai kita menang.
















Ketika perjumpaan semua ahli-ahli Kelab ELC (English Language Club). Time ini saya menjadi President membuka kata alu-aluan untuk Annual Grand Meeting (AGM).





Mm... Ketika Mendapat Anugerah Siswa Harapan UiTM Kedah yang berlangsung di Hotel Sunway Pulau Pinang. Persaingat sengit dari 4 penjuru tersungkur di kaki aku.. *Berbaloi usaha ku selama ini.

Program bersama Prof Edie Rasmunssen. The person yang kuat Pengaruh nya dalam Information Management field. Time ini saya menjadi Pengerusi Majlis. Dengan kehadiran para pensyarah memeriahkan lagi Majlis Ucapan dari Prof.

1 comment: