Friday, August 28, 2009

::28 August 2009::

Salam bt sahabat-sahabatku... saya ingin mencoret sedikit aktiviti saya pada hari ini.. selepas solat subuh sahaja saya terus menyiapkan kerja Term paper yg bertajuk " Preamble of e-Contract in Malaysian : Information Management Perspective". Saya cuma draf term paper supaya lecturer saya Prof Dato Dr Raja Abdullah senang menyemak semula paper saya. Pada pukul 9.00am saya terus ke Fakulti. 1st saya jumpa kaunselor berbincang sedikit program modul 4 anjuran Fakulti yang melibatkan Para Pelajar semester 6 berkaitan interview session dan mock Interview. Then saya berjumpa Lecturer saya untuk menyemak Term Paper saya. Seperti Biasa, perlu ada pembetulan.. hehe...

Jam tepat pukul 12.30pm.. saya bergegas pula ke Bilik Seminar Kolej kerana jemputan Program Pra pemilihan Debat MADUM iaitu debat IPTA. Saya dijemput melihat program ini berlangsung. Program ini dihadiri semua kampus Cawangan UiTM dan tidak ketinggalan juga dari IPT luar. Program ini akan dihadiri oleh Timbalan Pengajian Tinggi.

Solat Jumaat di Subang TUDM. Tepat pada pukul 3.00pm saya bergegas pula ke Office Seksyen 7 untuk menghadiri jemputan Pak Hainan Kopitiam di Sungai Wang, Kuala Lumpur. Pelancaran Pak Hailam Kopitiam dan Datuk Misbun Sidek sebagai duta turut menyerikan majlis. Semua sanak saudara "Sidek" turut hadir bagi perasmian ini. Sampai sampai Rumah terus bersiap untuk menghadiri jamuan GB-GB PerFACT di seksyen 7. Jamuan ini bertujuan mengumpulkan semula GB-GB dan bertukar-tukar pendapat. Tepat pukul 4.30am... saya sampai rumah dan bersiap sedia untuk solat subuh.. Pagi yang semakin dinihari..


No comments:

Post a Comment