Thursday, April 29, 2010

::Terakhir bagi semester ini::

Rasanya bagai terasa ingin mencoret sesuatu di laman sesawang ku kali ini. lagipun bukan senang ada masa lapang utk ku meluahkan sesuatu di dalam laman sesawang kali ini..

Orang yang memiliki hati yang sentiasa yakin dan percaya lebih sihat sepanjang hidupnya dan mereka juga hidup lebih lama 
Dr Redford William

 Baru-baru ini sempena di akhir semester January - Mei 2010 kali ini. kami meraikan dengan sedikit jamuan kelas. Menggunakan Catering dari company saya menuntut persiapan lebih rapi diatur.. tambahan pada hari itu juga diadakan Final Test Electronic Records Management. Tepat pada pukul 9.15pm terus diadakan jamuan kelas bertempat di Fakulti.. Final Test selama 2 jam yang bermula pada pukul 7.30pm membuatkan minda dan jasmani perlu siap sedia.. Tambahan saya terpaksa menguruskan catering bagi menjayakan majlis makan mlm yg simple ini. Sebelum majlis bermula. kata-kata aluan dr saya bagi memeriahkan majlis dan pada hari itu juga disambut Hari Lahir Dr Azman Mat Isa Timbalan Dekan dan Pensyarah.

Classmate dengan Tema Merah Hitam

Ucapan sulung ku. haha..

Pelbagai juadah disediakan dr pihak caterar saya.. Cthnya.. Nasi Goreng + Ayam... Laksa Utara... Kek.. dan pelbagai lagi.. selesai shj Majlis Makan Malam itu terus saya berkemas segala tray dan pinggan mangkuk. selesai urusan ku pada malam itu pada pukul 1am.. 

4 comments:

  1. ai.. kader pown ada ea.. huhu...

    ReplyDelete
  2. Noor Akmal Kamarolzaman yang ku kenali dari dulu hingga kini..teruskan apa yg abg inginkan

    ReplyDelete
  3. haha.. ini semua biasa sahaja.. kader sebagai peneman aku dikala aku memerlukannya.. hehe..

    ReplyDelete