Sunday, May 9, 2010

::Perasmian Kelab koperasi Alumni UiTM dan Restoran Mo'men::

Keseronokan didalam cuti semester ini dipenuhi dengan program-program yang telah saya aturkan.. Even jadual dipenuhi dengan berjumpa orang atau pun pelanggan tetapi UiTM Tetap dihatiku selama-lamanya.. Baru-baru ini saya menghadiri program perasmian Kelab Koperasi Alumni UiTM yang juga saya sebagai biro didalam kelab usahawan berperanan untuk mengumpul semula alumni-alumni di serata dunia yang berjaya di dalam perniagaan masing-masing, tidak ketinggalan juga perasmian restoran mo'men yang juga timbalan presiden Alumni UiTM Dato Shafee.


Ini adalah Pintu Hadapan Restoran Mo'men yang pertama di Malaysia bertempat di seksyen 7..






Sepanjang program ini alumni sempat beramah mesra sesama sendiri yang rata-ratanya Orang-orang kuat UiTM. Semoga saya mendapat kejayaan serta belajar Dari Dato Shafee ttg selok belok perniagaan supaya Syarikat saya dikenal serantau Dunia dan Menaikkan Perniagaan Bumiputera amnya..

No comments:

Post a Comment